16 juni 2010

I Vardagen ♥,
Morgonen började med att Tuva vaknade 10:00 och ville ha mat.. Efter blöjbyte och maten la vi oss i sängen igen och kollade på Rorri Racerbil på barnkanalen. Tuvas kommande intresse är ju liksom redan förbestämt sen länge, de har pappa Hans-ove bestämt så de är lika bra att de börjas i tid ;)

Igår var Tuva och jag ner till broder Tommy i Röste och hälsade på och blev bjuden på mat, gott! Kom hem strax före 20:00 så kvällen blev inte så lång. Men Tuva vägrade sova när jag la henne, det var lika natten före också hon bara låg och skrek när man la henne. Var tvungen att ta upp henne efter ett tag eftersom hon vägrade somna, fick sen ha lampan tänd en stund då vart hon lugn så jag kunde släcka lampan igen och då somnade hon snabbt som bara den :)

Idag ska vi ner på bvc kl 13:30 så jag återkommer med vikt och längd senare :)



Bvc besök 3 månader & 14 dagar:

Vikt: 7660 g Längd: 63,5 cm Huvudomfång: 42,2 cm

Ökning sen förra gången: 950 g, 3,9 cm på längden och huvudet 1,2 cm :)

Nästa besök blir 10 augusti, då är det även dags för läkarbesök och vaccinering nr 2!

  
Skrivet av: Linn
I   Blogg: http://dubbellycka.blogspot.com/

Men vilken stor tjej! Hon väger ju som mina :P Skulle vara jätte roligt om du ville ta med dig henne hit någon dag, jag är billös så det är jätte roligt när det kommer någon och hälsar på :) Det är verkligen värdelöst att vara utan bil när man är hemma med två barn... Kram!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: