18 juni 2010

I Vardagen ♥,
Idag skjusade jag mormor för att handla mitt på dagen, när vi kom tillbaka så gräddade hon våfflor åt mig. Älskar hennes våfflor! Sen fick jag skynda hem för att ge Tuva mat och sen blåsa ner till Bollnäs för att hämta upp Linda. Då åkte vi upp till Arbrå och hälsade på på jobbet. Längesen man träffade alla nu och dom tyckte Tuva blivit så stor sen dom såg henne sist.. Sen så har dom gjort om på jobbet så de kändes lite annorlunda att komma dit :)

Sitter här en snabbis nu och är propp mätt! Har just ätit Elfis goda ost & skinkpaj. Hon var snäll och tog med sig en paj åt mig medans dom åt varma mackor :) Nu ska jag ta och sätta på lite kaffe!

Stressig dag idag så jag måste varva ner lite..

  
Skrivet av: Patricia
I   Blogg: http://rindehedpatricia.blogg.se/

Jag förstår det :) Eller... egentligen inte, haha! Det är nog för stort att förstå just nu. Den dagen man blir mamma, jag blir mållös! :) Hihi, ja men jag förstår det :) Det måste vara det underbaraste som finns, så klart du ska längta lite hihi. Kram

Skrivet av: helen gravid v35
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

låter ju helt underbart de, skönt att hon hamnat i en sådan bra dygnrytm redan. Och vakna en gång/natt var ju helt otroligt de med, jag tycker jag bara hört de som vaknar runt 4 ggr per natt och vägrar somna om. Vad jobbade du med innan du blev mammaledig? Jo mumin är ju så söt <3 kram

Skrivet av: helen gravid v35
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

aha :) jag tänker ringa dit nu i veckan :D Jo känner likadant även om de känns lite avlägset eftersom jag inte blivit mamma ännu. Hur länge tänkte du bara mammaledig/hur många dagar plockar du ut i veckan? Hoppas vår lilla gumma vill sova lika bra som sin pappa för då skulle vi aldrig ha några problem. haha. <3 kram

Skrivet av: Helen -BF 30 juli
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

okej, tänkte nog plocka ut som dig, fem dagar i veckan jag med. Blir hemma minst hela nästa sommar också. Tänkte nog jobba lite helger och så några månader efter lillan kommit så jag kan spara lite mammadagar och inte tappa jobbet helt. :) Det ska jag absolut göra :) <3 kram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: