2 juni 2010

I Vardagen ♥,

Idag åkte Tuva och jag ner till Bollnäs och tog en prommenad tillsammans med Linn och Lea. Det var väldigt varmt i solen så vi gick ner till krokanen och köpte glass :) Synd bara att jag självklart hade valt världens sämsta skor att gå i.. Fick blåsor under båda fötterna :( Tur Linn hade med extra skor så jag fick byta på hemvägen.

Igår var vi till Ljusdal och köpte en ny mobil till mig, en sony ericsson xperia x2 :) Den är ganska krånglig att lära sig så de tar tid med allt man ska göra.. Men hitta hur man bloggar har jag lyckats med iaf!

                       
Nu sitter vi i Gäddvik och kollar på efterlyst, tycker jag känner av lite huvudvärk så jag vill bara hem och sova. Men som vanligt finns det tusen att göra när man kommer hem..


  
Skrivet av: Anonym
I   Blogg: http://tvminnen.blogg.se/

Åh, glass som är så gott. :P




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: