27 juni 2010

I Vardagen ♥,

Morgonen började med att en kille ringde på husvagnen så då var de bara upp och skynda sig att plocka ur allt ur den + städa ur den.. Och tur va de att vi gjorde de eftersom dom ville ha vagnen och tog med den direkt. Så nu är den äntligen såld, då är det bara att leta en större nu då! :)

Efter städningen av vagnen kom mamma så vi åkte ner till Bollnäs. Jag skulle på Dollarstore och Mobackes för att köpa lite blommor och klädnypor så jag kan hänga kläderna ute på tork å slippa torktumlaren. Som vanligt kom man hem med mer än vad man tänkt sig.. Lägger med bilder på blommorna och "krukorna" jag köpte. Blev även lite ramar till lekhörnan och lite smått å gott.

                              

                               

Dagen fortsätter i värmen, nu ska jag ut och hänga lite tvätt nu när jag har klädnypor ;) Synd bara på dom HEMSKA myggen ute!! Jag hatar dom, och dom älskar mig!!

Till middag idag blev det rostbiff, pommes och bea.


  
Skrivet av: Ingela
I

Det där blev ju jätte bra de.Synd att jag inte köpte en.

Skrivet av: Ninna
I

men vilka fina krukor! är dom från mobackes och vad kosta dom? :)

Skrivet av: Klaus/Berit
I

Trevliga bilder, och vad kul att ni fick husvagnen såld, så att Hans-Ove kan köpa sig lite nya leksaker.

Skrivet av: jessika
I   Blogg: http://blondinii.blogg.se/

vad mysigt du gjort med blommorna :) har också fixat i trädgården idag :p

Skrivet av: Elfi
I

Fint med blommorna, skönt att vagnen är såld hoppas ni hittar en större så go Tuva får plats kram från farmor som måste jobba idag.

Skrivet av: Linn
I   Blogg: http://dubbellycka.blogspot.com/

hehe tack :) ja vi hade det jätte bra, det regnade en stund men det var inte länge. Hur hade ni det då? Klarade ni er ifrån regnet? Vilka söta krukor förresten, vart köpte du dom?




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: