4 juni 2010

I Vardagen ♥,
Och sommaren fortsätter lika solig och fin :) Man blir på sånt bra humör när solen skiner! Så vi får hoppas att vi får en fin sommar i år!

Ikväll åker vi till Älmeskullen och kika på hur stor Atlas blivit.. Gissar på att han vuxit en del sen man såg honom sist. Denna gång får även Elsa följa med och träffa honom, å de ska väl gå bara bra de hoppas jag. Elsa brukar inte ha något problem med andra hundar men de va ett tag sen hon träffade en valp :)

Just nu är Tuva nyäten och sitter i babysittern en stund så jag har tid att skriva några rader här.. Jag kommer iaf framåt med att lära mig min nya mobil, jag har lärt mig gå ut på internet, skicka sms och ringa iaf å de är ju de viktigaste :) Man har inte så jätte mycket tid om dagarna att leka så mycket med den heller. Men en sak håller jag på att bli galen på, kan man inte höja sms signalen?? Den låter knappt när ett sms kommer och jag kan inte hitta hur man höjer signalen någonstans. Hur mycke jag än höjer ringsignalen så är sms lika lågt ändå :(

Annars har vi inget planerat för helgen vad jag vet nu så vi får se vad som händer :)

Nu ska jag ta och lägga Tuva så hon får sova en stund..

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: