18 maj 2010

I Vardagen ♥,

Idag har vi varit på nytt BVC besök. Och tösen väger nu 6040g, är 58,5cm lång och har huvudomf på 40,5cm! Tuva har verkligen blivit en helt annan unge sen jag slutade amma och hon fick börja äta bara ersättning. Nästa besök blir fredag 28:e maj och då är det dags för första vaccinationen. Min lilla gullunge blir så stor!!

Igår var Hans-ove ledig så vi var till Bollnäs och hälsade på Linn, Andreas och lilla Lea. Hon har också vuxit och blivit stor sen sist vi sågs. (Lea är född 30:e mars) Det är så roligt att se hur dom utvecklas tycker jag och man såg verkligen skillnad på dom, det är nästan en månad imellan.. Lägger med bilder från besöket.











Gullungar!

Fick förra veckan äntligen brev om efterträff på föräldragruppen, ska träffas på fredag! Vi gick samma föräldragrupp som Linn och Andreas så då får vi träffas igen :)

Nu har Tuva fått mat och sover just nu ute i vagnen så jag ska passa på och sätta mig i solen en sväng så man kanske kan få lite färg å slippa känna sig som en snögubbe!


  
Skrivet av: ♥ mikaela
I   Blogg: http://ingamikaela.blogg.se/

Tackar. :) och ungar ser väl för härliga ut med solbrillor. ;) hihi.

Jadå, visst kan jag hjälpa dig. :) Det enklaste är om du mejlar mig dina önskemål på t.ex. färger, texter osv, och bifogar de bilder du vill att jag ska använda och sen dina inloggningsuppgifter :)

kram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: