19 maj 2010

I Vardagen ♥,

Nog fick jag lite färg igår när jag satt i solen allt! Fattar inte att man gör samma misstag om och om igen varje sommar! Sätter sig i solen utan solskyddsfaktor och tror att solen inte tar något..! Såg ut som en nykokt kräfta igår kväll kan jag lova, fasen va de hetta och sved. Ser lite bättre ut idag men de hettar fortfarande lite :( Är det någon som har något tips på bra solskyddsfaktor och after sun så är jag gärna intresserad av det! :)

Glömde skriva i gårdagens inlägg att Sally har fått flytta nu. Det funkade inte längre att ha henne hemma. De enda hon gjorde var att ta in råttor/möss döda som levande genom kattluckan både dagar och nätter. Så det var blodfläckar typ överallt på golven och det låg halva möss/inälvor som gärna Elsa ville äta upp :( Vi hade råttjakt inne för att få tag på en levande som hon släpade in förra veckan och som tur va fick Hans-ove tag på den. Då orkade jag inte mer. Så hon bor just nu hos Elfi i Gäddvik ett tag få se om det går att ta hem henne sen om hon blivit nå bättre. Elfi har ju ingen lucka så det borde funka bättre. Jag har henne fortfarande försäkrad och öronmärkningen på mig för jag hoppas jag får hem henne en dag igen, de är ju en sån gosig katt! Stackars Sixten går ofta och letar henne.. Men hon har det bra i Gäddvik, äter mat, leker och sover :) Hon får vara inne ett tag till där innan hon får gå ut så hon vet vart hon hör hemma där.

                          

Dags att passa på att äta frukost innan sessan vaknar. Och tur det är dåligt väder idag då man slipper solen ;)
                                               Nu finns husvagnen ute på annons!


  
Skrivet av: Jennie
I

Klart vi kör lugnt :) har ju dyrbar last på väg hem. Tråkigt med Sally :(

Skrivet av: Mona
I

Men va söt hon är Marie! :)

Skrivet av: Camilla
I

Hej Gumman! Hoppas allt är bra med er? Guuuud så söt flickebarnet är :) Tråkigt med Sally, blir det problem så får du höra av dig, gör inget drastiskt, hon kan få komma tillbaka till mig annars om det inte löser sig på annat vis, har 4 kattungar hemma nu men de ska flytta om två veckor ungefär så då blir det bara Misse kvar igen :) Vi måste ses! Kram Kram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: