27 maj 2010

I Vardagen ♥,
Idag har det inte hänt mycket här i Söräng. Var på eftermiddagen ner på apoteket och köpte alvedon till Tuva, sen kvantum och coop för att handla. Sen ikväll var vi med mamma och Jens på combigrillen och åt hamburgare. Innan vi åkte hem blev det även Jontas för att köpa mjukglass, mums!

Natten till idag sov Tuva för första gången en hel natt utan mat :) Från ca 22:45 - 6:20 då väckte jag henne så hon fick äta sen somnade vi om och sov till 10:20. Fast hon vaknade först vid 4:30 och gnällde så jag gick upp och värmde mat men när jag kom tillbaka till sovrummet hade hon somnat om så då va de bara lägga sig igen :) Skönt

Imorgon bitti är det dags för BVC besök och första vaccineringen, hoppas att det kommer gå bra! Var som sagt ner på apoteket idag och köpte alvedon till henne eftersom det finns risk att snuttan kan få feber framåt eftermiddagen/kvällen och dagen efter av vaccinet. Återkommer imorgon med hur det gick med både vikt/mätning och vaccineringen. Ska bli kul att se hur mycket hon gått upp i vikt denna gång eftersom hon bara rusat iväg sen vi började med ersättningen :)

Hans-ove har just nattat Tuva nu och jag har precis duschat. Ska strax gå och lägga mig jag också, jag hör hur kudden ropar efter mig ;)
Nattinatti!

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: