Marknad

I Vardagen ♥,
Igår var vi på marknad i Rättvik, som tur var så fick vi bra väder. Det var lite svårt att gå med barnvagnen med så mycket folk men de gick bra ändå. Vi gick nog aldrig igenom hela heller men ska jag säga vad jag tycker så verkade det vara mest samma saker överallt. Vi kom bara hem med saker som går att äta. Tunnbröd, remmar., chips och cocosbollar. Och självklart var jag och Jennie tvungen att åka lite karusell, men igår blev det bara en. Trodde för några sekunder att min sista stund var kommen så jag känner idag att jag har träningsvärk efter jag höll i mig ;) Efteråt blev vi kvar i Älmeskullen ett par timmar och åt pizza innan vi åkte hem.

Ropade in en flaskvärmare igår på Tradera som jag har tänkt kan vara bra att ha i husvagnen i sommar och värma på maten till Tuva. La även ut min bröstpump på annons på blocket..

Nu ska jag gå och göra något jag gruvat mig för länge, städa skafferiet! Får bli med Tuva i bärsele eftersom Hans-ove är ute och hon vägrar sitta ensam i ex babysittern eller ligga längre stunder i babygymet.

  
Skrivet av: Jennie
I

Hur mår du idag då? Mer ont?




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: