Morsdag ♥

I Vardagen ♥,
Imorse när vi vaknade kom älsklingen med min morsdags present, en fin blomma att ha ute på bron :)

Sen åt vi frukost och åkte hem till svärmor och lämnade hennes presenter innan vi åkte vidare hem till min mamma där vi blev bjudna på mat, skinka & rostbiff med hennes hemmagjorde potatissallad. Det var jätte gott! Efter maten tog jag och mamma en promenad så Tuva fick sova lite middag i vagnen. Och när vi kom tillbaka bjöd hon även på god daim marängtårta :) Sen innan vi åkte hem åkte vi ner till Bollnäs för att tanka bilen och handla på kvantum..

Imorgon ska jag och Tuva ner på öppna förskolan för första gången och träffa dom andra mammorna och barn från föräldragruppen. Vi bestämde på efterträffen att vi skulle träffas där imorgon, skoj! :D

Nu sitter vi framför tvn och kollar på Poirot. Blir så irriterad att det inte finns något vettigt att titta på när man väl har tid att titta.. suck

Har även uppdaterat inlägget från igår med bilder på sötnosen :)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: