De som aldrig brukar hända hände igår!

I Vardagen ♥,
Igår kväll nattade jag Tuva strax efter kl. 20:00 och hon somnade på en gång som vanligt. Men när jag och Hans-ove gick och la oss vid 23 så vaknade Tuva och var hur pigg som helst! De har inte hänt på jag vet inte hur många månader?? Jag gick och gjorde ordning lite välling som hon fick äta i våran säng sen la jag ner henne i sin egen säng efter hon ätit klart. De tog säkert 20-30 min innan hon somnade om igen, hon låg och pratade och lekte så vi fick gå upp flera gånger å lägga henne ner och till slut somnade hon igen och sov nu till 8:30 :)

Igår bakade jag en långpannekaka med strössel och gjorde en laddning barnmat. Torsk, potatis, palsternacka, morot och ärtor med äggsås. Hoppas de gillas, första portionen ska smakas idag :)

Efter vi ätit frukost nu ska vi ner och handla så jag kan baka lussebullar :) Måste även städas lite, byta gardiner, putsas fönster och ställa fram mina stjärnor och ljusstakar i fönstren. Men jag har ju imorgon på mig också, hade tänkt ha det klart tills fredag :) Men eftersom degen ska jäsa ett bra tag så borde ja hinna städa lite imellan också hade jag tänkt! Jag tänkte prova de HÄR receptet på lussebullar :)

Väntar på att föräldrapenningen ska komma nu så man kan beställa lite julklappar! Hatar att vara ute i sista sekunden med att handla de så jag bestämt mig för att inte vara i år!

Nu ska vi få i oss lite frukost och åka mot Willys!

  
Skrivet av: Linn
I   Blogg: http://linnalderborg.blogg.se/

kesella brukar jag också köra i böllarna, det blir skitbra med det!!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: