Hata försäkringskassan!!

I Vardagen ♥,
Sitter nu och skulle begära föräldrapenning för Hans-ove på försäkringskassans hemsida.
Då finns Tuva helt plötsligt inte anmäld på Hans-ove längre..?! Så det går inte begära fp. Jag ringer då till fk för att kolla varför hon inte finns med på honom längre. Får då till svar att dom måste prata med honom själv om det och kunde inte ta det med mig.
Det är väl inte vårat fel att dom tagit bort Tuva som barn på honom?! Då får dom väl fan fixa de vem som än ringer in! Dom ser väl att han har dagar kvar, har haft Tuva anmäld och har tagit ut fp förut om dom bara tittar! Förbannad man blir!! Frågorna jag får tillbaka är om han står som vårdnadshavare eller om han har några dagar kvar. Svar JA på båda men ändå kan dom inte göra nåt. IDIOTER!!

  
Skrivet av: Ingela
I

morderna tider nu. så bra med data där kan man fixa allt.... Trodde jag.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: