Måndag 15 november 2010

I Vardagen ♥,
Har varit till Gävle idag för att skjusa morfar till sjukhuset igen. Medans han och mamma var där så åkte jag och mormor in till Valbo på Ikea för att handla lite smått som behövdes. På hemvägen åt vi lunch på värdshuset i Tönnebro. Tuva fick vara med sin farmor under tiden :)

Nu i helgen har vi varit i Tännäs och renoverat lite i stugan. Kan lägga upp bilder när de är klart :) Vi hade köpt för lite golv så de fattades lite så de kunde inte läggas klart.. I fredags höll Hans-ove på med underbehandlingen - spackla, slipa, sätta in ventil mm och i lördags målade jag typ hela dagen! Väggarna målades 3 gånger och lite annat med oljefärg som var tvungen att torka lite längre så det blev nästan klart iaf innan vi va tvungen att åka hem igår :) Även taket målades 2 gånger under helgen.

Sen händer det lite annat på hemmaplan också men det återkommer jag med en annan dag :)

Nu ska jag göra gröt till Tuvis!

  
Skrivet av: linn
I   Blogg: http://linnalderborg.blogg.se/

men en update skulle vara på tiden pöpan!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: