Tisdag 9 november 2010

I Vardagen ♥,
Snabb utdate bara.. Har ingen lust för bloggen nu igen, jag brukar få såna perioder.

Igår var vi ner till stan med mamma som skulle beställa nya brillor. Jag kom bara hem med en mössa åt mig själv och en present till Nova när hon fyller år. På kvällen var vi hos Elfi medans Hans-ove och Jan var iväg och fixade våran släpvagn för besiktningen.

Imorgon ska vi från mamma gruppen träffas med barnen hemma hos Sanna och Isak i Kilafors och på kvällen ska jag ha Tupperware party här hemma. Och som de ser ut nu så verkar de komma några st iaf :) Är så tråkigt när man ska ha party och ingen vill komma..

Idag åker vi förmodligen ner till Linn och Lea för en promenad

Måste handla hundmat också och det som fattas för fikat imorgon kväll..


Uppdaterat 20:11

Denna kväll har bestått av städning inför imorgon. Eftersom jag inte blir hemma imorgon på dagen så fick jag ta städningen ikväll istället. Har dammsugat, torkat golv, plockat och städat lite i badrummet. Just nu ligger jag och sambon i soffan och Tuva sover. Har just kollat på halv åtta hos mig och nu är det äntligen hemma på.

Det blev en liten promenad nere i Bollnäs idag iaf. Men de blåste iskallt! Tur jag köpte mig en mössa igår så jag slapp frysa om huvudet ;) Vi gick ner på Jysk, Rusta och Coop. Köpte en stjärna på fot att ha i stugan i Tännäs på Rusta och blöjor på coop. Sen gick vi hem till Linn & Lea igen och medans barnen sov i vagnarna ute så satt vi inne i soffan och pratade lite skit.
Var in och köpte hundmat på Granngården också innan vi åkte till Apelvägen, det var extrapris på 12kg för 399kr så de slog vi till på :)

När jag kom hem började jag med maten direkt, det blev lax, kokt potatis och cream fresh.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: