Fleeceoverall

I Tuva ♥,

Har kommit på nu att jag skulle behöva en fleeceoverall till Tuva som hon kan ha nu när det är lite kallare ute men ändå inte jätte kallt.. Det ska vara en sån som hon hade när hon var nyfödd som man kan vika in händer och fötter. Den hon hade då var köpt på Kappahl, undra om dom finns kvar fortfarande..?
Någon som kan rekomendera en fin och bra??

En från
Lundmyr of Sweden skulle jag inte tacka nej till :)
Tyvärr verkar den vara slut på hemsidan


  
Skrivet av: Tessan
I   Blogg: http://[email protected]

Vi bor i freluga ;) Såg att ni bodde i söräng. vart i söräng bor ungefär ni då? Nyfiken som man är :p Ja så synd att det är fullt där. Men hon sa till min sambo också att det kan hända att det finns plats i maj. Men när jag pratade med henne så sade hon ingenting om det utan då pratade hon bara om hösten :/

Skrivet av: Tessan
I   Blogg: http://[email protected]

Okej, ja då vet jag vart ni bor ungefär. Har ridit mycket där förut då jag har haft häst och min pappa bor i söräng :) Ja, det är så himla synd att det bara skulle finnas plats där ute på ren =/ Men hur tänkte ni göra då?




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: