Förbannad jag blir..

I Vardagen ♥,
Jävla skit! Fick nyss ett samtal om att det inte finns någon ledig dagisplats här i Söräng tills när vi sagt att Tuva ska börja på dagis. De enda alternativ som fanns var ute på Ren. Bo i Söräng och ha barnet på dagis på Ren?? Nej tack!! Det blir en rejäl omväg för både mig och Hans-ove när vi ska till och från våra jobb sen så vill vi inte ha henne någon annanstans än här i byn heller! Så hon flyttade fram oss lite så får vi hålla tummarna på att det blir en plats ledig! Annars blir det väl att jag får vara hemma lite längre än tänkt..
Idag har jag haft lite matkok här hemma till Tuva. Jag har hittills bara köpt mat till henne men nu tyckte jag att det var dags att laga lite själv. Hon fick nyss provsmaka en portion till lunch och det var inte så jätte populärt :p Första halvan av portionen gick i utan problem sen började hon spotta ut och vägra svälja.. Haha. Börjar liksom bli lite dyrt att ge henne bara köpmat. Idag gjorde jag en blandning av torsk, potatis, palsternacka, morot och ärtor. Tänkte kika efter lite andra recept på internet nu..

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: