Fredag 22 september 2010

I Vardagen ♥,
Idag har vi varit till Bollnäs och lämnat in Elsa på klippning. Hon var fruktansvärt långhårig innan och man såg inte ögonen på henne. Glömde tyvärr att knäppa en före bild på henne men såhär fin blev hon efteråt :)


I bakgrunden en Tuva påväg framåt och vår nya soffa som hämtades igårkväll som ska monteras ihop ikväll :D

Under tiden Elsa blev klippt så var Tuva och jag nere på stan men Linn och Lea. Hittade ett par höstskor åt mig, present åt pappa som fyller år imorgon och en fleeceoverall till Tuva. Hade tänkt mig en svart eller vit overall men eftersom jag hade en rabattcheck på Lindex så blev det en rosa Fix overall därifrån. Betalade ynka 174kr för den :) Den är dessutom vind och vattentät.


Den är i stl 80 och var lite stor men de är bra de så de får plats med kläder under :)


  
Skrivet av: Tessan
I   Blogg: http://theresethureson.blogg.se/

Ja enklast utav allt var om do hade fått plats på söräng. Tycker det är så synd att man ska behöva skola in dom på ett dagis och sen behöva flytta. Men som sagt, vad gör man :) Lite svårt och förklara vart han bor. Men där man svänger ner mot sörängsmarknad ovanför där på andra sidan om storvägen så är det ju som ett berg, där uppe bor han :p




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: