Måndag 18 oktober 2010

I Vardagen ♥,
Idag har vi spenderat dagen tillsammans med Linn och Lea igen :) Imorse åkte vi ner till dom och så tog vi en promenad ner till öppna förskolan på babysången. På vägen hem så gick vi in en sväng på kvantum för jag var tvungen att köpa blöjor, sen gick vi en omväg hem till dom igen så vi fick röra lite på oss och barnen sova lite. Där fikade vi och barnen åt lunch. Dock i omgångar eftersom Lea ville sova en bra stund till efter att vi kommit hem men Tuva valde att vakna precis till att vi kom fram :)

Ikväll har vi ätit pannkaka, städat lite och kollat på tv. Halv åtta hos mig och Biggest loser Sverige och just nu är det The good wife.
Har även städat ur Tuvas garderob ikväll, det skulle jag egentligen gjort för längesen eftersom den var typ full i kläder. Hittade tom kläder i stl 62 kvar där! Så nu är allt som är mindre än 74 urplockat och det blev ganska tomt nu om man jämför mot innan :) Och eftersom jag spar varje plagg (vilket jag själv inte förstår varför) så måste jag köpa mig några flyttkartonger och lägga allt i, just nu hamnar det mesta i påsar.. Ordning och reda ska de vara!

Nu ska jag läsa lite bloggar och plocka ihop lite till här innan det är dags för sängen.
God natt läsare!

  
Skrivet av: Ingela
I

godnatt lilla gumman

Skrivet av: djustd
I   Blogg: http://djustd.blogg.se/

Hej! Kikar in... =) Ha det fint, kram!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: