Söndag 17 oktober 2010

I Vardagen ♥,
Igår var vi till Valbo med Elfi & Jan. Gick på Ikea och några affärer i köpcentret också. När vi nästan var klara dök även Henrik och Nattis upp. Då åkte vi och åt mat sen åkte Henrik, Nattis, Elfi och jag in till Gävle och Hans-ove, Jan och Tuva åkte ut på Jula och Biltema.

Lite av det vi kom hem med:
• Strumpor till mig, en tröja och 2 par byxor till Tuva från H&M
• Ny datamus och musmatta
• Jeanstunika till Tuva på Lindex som Elfi köpte
• Ljus, en filt, pekskydd, lampor och lite annat smått och gott från Ikea
• Stavmixer från Biltema
• Slipmaskin från Jula

Sen blev det lite annat handlat också men de kanske inte är så kul att veta ;)

Hans-ove köpte en slipmaskin på Jula så nu kan vi börja slipa väggarna på övervåningen och trappen. Sen ska det spacklas och målas. Längtar tills det är klart, va ljust och fint de ska bli med allt vitt :)

Idag var vi ner till Bollnäs med mamma/mormor på åhléns och Rusta. Jag var ute efter en ny handväska i Valbo/Gävle men hittade ingen så tänkte kika lite på åhléns istället. Jag hittade ingen väska där heller men mamma hittade en som hon slog till på. Sen for vi vidare till Rusta och köpte spackel och fogskum.

När vi sen kom hem så sov Tuva en liten stund i bilen och jag hjälpte Hans-ove att göra vinter med hans 9000 under tiden. När Tuva vaknade sen så gick vi in och gjorde en cheesecake :)

Nu har jag just lagt ner Tuvis i sängen så hon kan sova en liten stund (vilket hon inte verkar ha några planer på;)) sen ska hon få lite gröt. Har ingen aning om vad vi ska äta ikväll heller men de löser sig väl som de alltid annars gör tänker ja..

Ikväll blir det ensam mamma söker på 3an :) Och imorgon är det babysång på öppna förskolan!
Sen vill jag även skälla lite på mina läsare också! Ni är så fruktansvärt dåliga på att kommentera det jag skriver och det tycker jag är tråkigt..! Det finns 3st som brukar kunna slänga in några ord ibland men annars är det tomt på kommentarer!

  
Skrivet av: Berit
I

Där kände jag mej lite träffad, är dålig på detta.

Är ju så jätte roligt att läsa om lilla Tuva o vad ni gör för något eftersom vi inte träfas så ofta

ha det bra kram till alla

Skrivet av: jennie
I   Blogg: http://apotin.blogg.se/

ja visst är de kul!!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: