Tisdag 12 oktober 2010

I Vardagen ♥,
Imorse vaknade vi vid kl.9, sen vid 11 ville Tuva sova middag så jag la henne då sen sov hon över 2 timmar! :) Så när hon somnat gjorde jag ordning frukost till mig själv och knäppte igång en film, skönt att bara ligga på soffan och ta det lugnt. Längtar som bara den tills den nya soffan kommer nu!!  Beställde den för 2 veckor sen och det var ca 4 veckors leveranstid då så jag får väl vänta någon vecka till..

Igår var vi hos min mamma hela dagen, hjälpte henne städa sin garderob och tog en promenad så Tuva fick sova mm. Och Tuva sov typ 2 timmar ute i vagnen fast vi var inne! Har aldrig hänt att hon sovit så länge i en vagn som står stilla :) Duktiga flickan. ♥

Efter att vägen här hemma varit avstängd i någon vecka så börjar den äntligen bli klar! Man kan åka på den nu, skönt att slippa åka runt!! Just nu håller dom på och fyller på den med grus, har åkt lastbilar upp och ner hela dagen här.

Min halsont är borta idag så nu hoppas jag att vi är på bättringsvägen! Tuva är inte heller riktigt lika snorig idag som hon var igår men är lite hes fortfarande.

Tuva har nästan börjat krypa nu! Hon drar sig fram med händerna och trycker ifrån sig med fötterna eller knäna. Riktigt fort går det när hon tar sig fram på golvet ♥ Hon står ofta på knä och hoppar på dom så snart kommer hon nog på knepet att krypa på dom också :)

Nu ska jag leka lite på golvet med Tuvis och vänta tills Hans-ove kommer hem. Han ska handla innan han kommer hem så jag kan göra fläskfilégryta till middag ikväll :)

Jag skulle vilja byta ut bilderna på Tuva som är på sidan på min design, någon som vet hur man gör som kan hjälpa mig? :)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: