Tisdag 19 oktober 2010

I Vardagen ♥,
Ja så var det tisdag.. Har inga planer för dagen förutom ikväll då mamma och Jens kommer hit.

Men nu ska jag ge Tuva välling och sen dammsuga och torka golven. Tuvas kläder blir ganska smutsig nu när hon kryper så de gäller att hålla golven rena efter djuren :)
Elsa är fruktansvärt långhårig nu och drar in en hel del löv och smuts men på fredag ska hon iväg och bli helt nerrakad igen, skönt!! Sen är det bara vänta på att hon ska börja löpa för hon löpte sist i mars så de borde vara på g. Men som tur är så accepterar hon att ha tikskydd på sig medans hon löper så jag slipper blodstänk på golven :)

Uppdaterat 15:05


Ja då var golven torkade, Tuva sovit middag och ätit lunch och även jag har fått i mig lite lunch idag (åt istället ingen frukost) Stekte pannkakorna som blev kvar från igår med lite mjölk och äggmacka till det :)



(klicka på dom små bilderna för att se dom större)

Idag gjorde vi ett nytt försök med min hemmagjorda mat till Tuva och denna gång gick hela portionen i utan problem ;) Då fick man tillbaka inspirationen att fortsätta göra eget! Något med kyckling denna gång kanske? :)

Men men nu ska jag börja fixa med maten tills ikväll!


  
Skrivet av: Ingela
I

tack för maten. den va jätte god.;)

Skrivet av: Elfi
I

Tuva är så gullig så de känns i hjärtat.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: