Torsdag 21 oktober 2010

I Vardagen ♥,
Det är en riktigt fin dag idag! Tempmätaren ute visar just nu -1,3 grader i skuggan.

Idag har jag bakat kakor till mamma, har sista plåten i ugnen nu. Ungkarlar. Bullarna jag bakade igår var också till mamma eftersom pappa fyller år på lördag så hjälper jag till lite med bakningen :) Har även tvättat och hängt en maskin tvätt nu på förmiddagen.

Tuva ligger just nu och sover middag så jag funderar på att försöka få i mig lite frukost innan hon vaknar. Är så skönt att bara sitta i lugn och ro å äta frukost och läsa ljusnan :)
Sen funderar jag på att ta en promenad runt byn efter att Tuva ätit lunch. Var ju typ samma väder igår när Linn och Lea var här och då gick vi den runda så barnen fick sova och det var hur skönt som helst, fast de blåste lite för kallt då..


Fick just ett samtal från Möbeloutlet i Valbo. SOFFAN HAR KOMMIT! :D
Får se när vi åker och hämtar den, får jag bestämma åker vi ikväll ;) Men det blir säker någon gång i helgen.
Lovar att uppdatera med en bild när den kommit på plats. Gud va bra denna dag blev nu!

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: