Fredag 10 september 2010

I Vardagen ♥,
Idag har jag haft en riktig bakdag. Har bakat inför dopet imorgon. Det blev dumlekakor, långpannekaka och 3st tårtor. Gjorde ordning tårtorna idag så får jag göra dom fina dom imorgon :) Hans-ove har varit ledig idag så jag kunnat bakat i lugn och ro. Men jag fick börja dagen nere i Bollnäs med att handla och gå på apoteket.
Träffade Linn och Lea på apoteket också och lilla Lea hade blivit förkyld stackarn :( Krya på dig lillgumman! Dom som va här och hälsade på igår så jag hoppas verkligen inte Tuva blev smittad så hon blir sjuk tills imorgon..
 
Började med baket redan igår kväll då jag gjorde negerbollar och ungkarlar. Så de får räcka med fikabröd nu ;)

Nu sitter vi nyäten i soffan och väntar på att Elfi och Jan ska komma och vara med Tuvis medans Hans-ove och jag åker och fixar i byagårn (vi ska ha dopfikat där) Lika bra att duka ordning där ikväll så vi slipper göra så mycket imorgon innan :)

Dagens middag blev kyckling och klyftpotatis med sweetchilisås och bea :)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: