Fredag 24 september 2010

I Vardagen ♥,
Igår var jag och Tuva till Ockelbo och hälsade på Lina. Jätte längesen vi träffades och hon bodde i en liten mysig lägenhet :) Innan vi åkte hem följde Lina med oss på blommaffärn för att köpa en blomma till Elfi.
När vi kom hem var det bara slänga sig i duschen eftersom vi skulle vara på kalas hos Elfi kl.18 och eftersom ja ville hinna se Glamour så kom vi lite tidigare. Först blev det mat, Jan gjorde fläskfilégryta och efter det blev det fika och tårta. Så man fick i sig en hel del gött och onyttigt!

Idag ska jag med mamma ner på stan för ett andra försök till att hitta en present till Tomas som har 40 årskalas imorgon. Så hoppas verkligen vi hittar något nu!! Och att regnet ger sig tills vi ska iväg..

Just nu ligger Tuva på sin matta och leker med körpanelen som jag köpte åt henne på åhléns i onsdags. De märks att hon gillar att få nya leksaker för dom leker hon extra mycket med :)

På söndag ska jag och mamma på musikalen Annie i Alfta :)

  
Skrivet av: Elfi
I

Tack för alla fina presenter kram på er.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: