Snabb update från sjukstugan

I Vardagen ♥,
Ja här är det riktig sjukstuga. Både Tuva och Hans-ove är sjuka och jag är nog på god väg också. Jag har mest ont i halsen än så länge iaf. Hans-ove har också ont i halsen och är hängig och Tuva har nog också ont i halsen, de hörs på hennes röst att hon är hes. Hoppas att vi kryar på oss här snart!

Idag har jag varit och skjusat morfar till sjukhuset i Gävle med mamma och efter det åkte vi en sväng till Valbo. Var in på bla ikea, hm och apoteket. Köpte ramar på ikea och en till låda till Tuvis lekhörna. Och såklart blev det halstabletter på apoteket! Handlade faktiskt ingenting på hm! Olikt mig, jag brukar alltid komma ut med något därifrån och det är alltid till Tuva ;) Men jag såg en kofta åt mig själv faktiskt som jag aldrig provade men såg nyss att den finns att beställa på hemsidan så vi får se hur jag gör ;) Hans-ove var hemma från jobbet idag så jag lämnade Tuva med honom och de verkade som dom mest sovit medans vi var borta, bra de så dom blir friska nån gång :)

Nu är de dags att ge Tuvis lite mat!

Uppdaterat 21:30

Har just kikat igenom lite bloggar nu och funderar på att gå och lägga mig, känner mig lite trött och vet inte hur natten blir med Tuvis.

Orkade inte laga mat ikväll så jag offrade mig och åkte ner till kvantum och köpte en räkstubbe. Gött!

God natt läsare!

  
Skrivet av: Elfi
I   Blogg: http://marieivarsson.blogg.se/

Räkstubbe mums när man e sjuk hoppas ni kryar på er snart kram från en hostig farmor.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: