Söndag 26 september 2010

I Vardagen ♥,
Ja igår kväll var vi på kalas för Tomas. Blev bjuden på tacos och tårta. Jätte gott var det!
I present fick han en klocka och en tröja av oss som vi köpt tillsammans med mamma pappa Tommy och Lisa.
Och trot eller ej så var Hans-ove, jag och Tuva kvar sist :p Vi åkte hem strax efter midnatt. Och måste säga det att Tuva var jätte duktig fast vi var borta så sent! Och de enda hon sov på hela kvällen var en halv timme i mormors knä vid nio tiden. Hon var lite gnällig ett tag men jag tyckte hon va duktig ändå :) Hon fick välling där innan vi åkte hem och sen så somnade hon i bilen. Och min lilla dotter är så att flyttar man henne från tex bilen till vagnen när hon sover så vaknar hon och somnar inte om igen. Så när vi tog ur henne ur bilen när vi kom hem så vaknade hon såklart, men bara hon fått på sig pyjamasen och fick lägga sig i sängen så somnade hon faktiskt på en gång! Skönt de för jag var rätt så trött när vi kom hem.

Ikväll ska jag och mamma på musikalen Annie, tror de är sista föreställningen ikväll. Så hoppas på att den är bra :) Annars är det väl en vanlig söndag här hemma. Tuva sover just nu, Hans-ove är i skogen och jag gör lite sysslor. Har tvättat en maskin tvätt och vattnat blommorna. Dammsög gjorde jag igår men de syns inte idag! Suck.

Imorgon kommer föräldrapenningen, wiieho! Får se hur mycket som blir kvar efter alla räkningar är betalda denna månad. Börjar sakna min lön som man får när man jobbar nu.. Finns så mycket jag vill ha! Och det som behövs mest nu är en ny soffa eftersom våran är typ helt slut och nersutten! Har hittat en som jag vill ha så vi får väl se när vi köper den :) För ny måste vi ha!

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: