Tuvas dop 11 september 2010

I Tuva ♥,

Igår den 11 september hade vi dop för Tuva i Alfta kyrka.
Lägger in lite bilder från dagen som mamma och Elfi knäppt. Tog även en bild från min syster Jennie






Präst Per Jernqvist, jag, Hans-ove & Tuvis



Morbror Tommy matar medans Emil & Nova tittar på


Syster Jennie



Tuva med sina kusiner Nova & Emil


Tuva med sin mormor


Jag öppnar Tuvas presenter, i detta packet en matta från farmor & Jan


Tårtorna som jag själv stolt gjort :)

Tusen tack för alla fina presenter som Tuva fick!
Och en STORT tack till Emma Dahrén som sjöng så fint!

Låtarna som Emma sjöng var:
Himlen måste sakna en ängel
Det vackraste

Och psalmerna vi hade var:
Du vet väl om att du är värdefull
Lilla liv


  
Skrivet av: jennie
I

tack själv! bästa Dop jag varit på, 20 min i kyrkan var alldeles lagom :-) tjusiga bilder. fler får du sen :-)

Skrivet av: Elfi
I   Blogg: http://marieivarsson.blogg.se/

Tack för det fina dopet av farmors stolthet Tuva gumman. Marie världens godaste bakverk och tårtorna har du gjort super.

Skrivet av: Emma
I

Tack själv! :) Supergott fika!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: