En snabbis!

I Vardagen ♥,
Igår kväll var vi till Klaus och Berit i Storsjön, dom hade med sig nya barnvagnen så vi var dit och hämtade den och fikade lite.

Idag har vi varit i Älmeskullen. Tomas och Hans-ove har åkt skoter ett par timmar och vi tjejer höll oss inomhus :) När vi kom hem så kom Carro och hämtade våran gamla barnvagn som hon köpte av oss till sin kommande bebis. Så vi blev snabbt av med den iaf!

Någon dag nu i helgen måste vi ner till Gävle på barnens hus och hämta en fotsack till vagnen. Det var inte leverans förens v.11 på den om man skulle beställa från b-h i Söderhamn så då ringde jag till Gävle istället och dom hade en kvar som dom la undan :)

Just nu håller Hans-ove på att ploga gården, Tuva sover en sväng och jag har hasselbacks potatis i ugnen och ska gå och steka lite kyckling nu!

De va en snabb uppdatering de :)
Ha en bra helg alla läsare!

  
Skrivet av: Madelene
I   Blogg: http://maddeluttten.blogg.se/

Ja det har jag verkligen haft! :)

Och jag syftar absolut inte på er som vill amma men av olika anledningar inte kan, utan på dom som tjatar i hängbröst och annat pinsamt! :p

Jag har mjölk, men kan inte pumpa på samma sätt längre, det blir bara ett bra flöde om han själv tar bröstet. Kram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: