Full rulle!

I Vardagen ♥,
Här har det varit full rulle dom senaste timmarna. Har städat lite i kallrummet, (vi kallar rummet för de men de är mest som en hall tycker jag för de är 5 dörröppningar i de rummet! En till hallen, en till trappen upp, en till Tuvas rum, en till en liten skrubb under trappen och en dörr ut till en kur där frysboxen står) Och de va där baren hamnade som vi hade i vardagsrummet förr tills Tuva fick sin lekhörna :)
Sen har jag dammsugit och torkat golvet där inne och efter de va de bara att fortsätta med golven i resten av huset. Har även hunnit bakat en tigerkaka och tvättat en maskin tvätt och ska strax i med en till tänkte ja.. Har även badat Tuva också, hon skulle egentligen ha badat igår kväll men de hann vi inte med innan läggdags :)

Sen tog jag en paus medans Tuva sov och pillade med en grej som jag tänkte beställa till mig själv men jag måste ha smakråd först så jag får vänta tills ikväll med att beställa den :) Så fort den kommit kan jag visa er vad det är ;)

Så ska jag så småningom göra middagen tills ikväll också - spaghetti med ost & skinksås :) Tänkte ha maten klar tills Hans-ove kommer hem för sen ska jag kolla på Glamour 17:40 och så kommer mamma och min morbror Hans på besök ikväll.

Nu läre jag fortsätta med städningen så ja hinner med allt!


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: