Jaha så var det min tur..

I Vardagen ♥,
...att få magsjuka! :(

Vi var hos Elfi & Jan och åt mat igår kväll och efteråt kände jag att jag började må mer och mer illa och till sist fick jag besöka toaletten och då var det kört. Så då var det bara att åka hem innan det blev värre! Bara vi kommit hem fick jag springa på toa typ en gång i kvarten i stort sett hela kvällen :( Så jag sov nere på soffan natt och vid halv 3 var jag upp på toa och kräktes sista gången HELT SLUT!
Så det blev inte mycket sömn inatt om man säger så, stackars mig! :(

Idag fick Hans-ove vara hemma med Tuva eftersom jag inte mått speciellt bra. Har sovit i omgångar och bara druckit vatten typ. Och jag har inte fått kramats med Tuva en enda gång idag!! :( Det har fan varit värst!!

Och vi som ska på Idol imorgon så då ska jag FAN vara frisk!! Jag tänker INTE missa det!!

Jag är mycket piggare nu än vad jag varit tidigare idag men magen bubblar och jag mår fortfarande illa så nu ska jag fortsätta kolla på Lets Dance under min filt på soffan och se till att jag blir frisk!!

Nu är det slut på mitt "stackars mig" inlägg ;)

  
Skrivet av: jennie
I

Är du bättre idag så du kommer iväg?




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: