Nytt år, nya tag!

I Vardagen ♥,
Ja så var nya året här, jag kan inte förstå att tiden går så fort! Snart blir våran lilla flicka 1 år :)

Idag sov Tuva till 9 som tur var för jag har sovit fruktansvärt dåligt inatt igen, vet inte varför.. Vaknat hela tiden och inte kan somna om.

Igår blev det en del plockande och fixande här hemma. Satte upp en tavla och halkskydden i trappen, en rullgardin uppe och letade fram ett bord som jag också skulle ha uppe så nu börjar de sakta men säkert bli bra :) Är bara lite små grejer kvar och ett stort akvarium i "kallrummet" som ska bort sen är de klart där också :) Så skönt!

Nu ligger Tuva och ska sova middag och jag har just bäddat rent i våran säng och håller på att tvätta våra kuddar nu. Upptäckte att dom inte var så fräsch så då åkte dom in i tvättmaskin :) Ska bädda rent i Tuvas säng också sen bara hon vaknat. Så nu ska jag ta de lungt en stund i soffan innan hon vaknar och det blir fortsätta lite med städningen.
Funderar på att städa bort julen också när man ändå håller på, vi får se.. Julgranen åkte ut redan i lördags eftersom den barrade så fruktansvärt mycke :)

Imorgon ska jag och Tuva följa med mamma och skjusa morfar till sjukhuset i Hudiksvall.
Och den 14 januari är det farmors begravning..

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: