Personlig almanacka

I Vardagen ♥,

Har just beställt denna almanacka från personligalmanacka.se
Det var ca 2 veckors leveranstid så jag kunde inte hålla mig från att visa er ;)


Jag kommer att älska den! :D

Man får ha egen bild både på framsidan och baksidan. Sen får man själv välja vilket innehåll man vill ha i
den och hur det ska se ut. Rekomenderas verkligen!


  
Skrivet av: linn
I

åå en sån har jag också haft!jag gillade den:)hörru..en date snart va?

Skrivet av: Berit
I

oj va mysig ( kanske skall göra en på Klaus )

Skrivet av: Madelene & Vincent
I   Blogg: http://maddeluttten.blogg.se/

Jättefin! :)



Ja den filmen är grym, lite för lång för att man ska se det ofta bara ;)

Skrivet av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!
I   Blogg: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Vill du bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!



De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)



eller kanske Följa varann på bloglovin?

Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!

(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

Skrivet av: helen
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

vi köpte våran barbapapa rosa gunghäst på åhlens, tror den gick på 599kr :)Så kika där, kostar ungefär lika mycket på barnens hus men där har de mer den "klassiska gunghästen" Vi tyckte barbapapa var klockren, -fulsöt.kram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: