Brunett

I Vardagen ♥,
Ja nu så var man brunett igen då.. ;)

Tröttnade på mitt grön-blonda hår så igår kväll så blev det ljusbrunt istället. Fast jag tycker det skiner igenom lite gröna toner lite här och där ändå.. Jag som kämpade så med att blondera ;) Men tanken var ju inte att jag skulle vara blond från början heller utan all blekning var ju mest för att få bort allt gult. Som sen blev grönt istället! Måste varit vårat vatten hemma som gjorde det och ändå använde jag anti grön shampoo.

Men ska jag vara riktigt ärlig så trivs jag bäst i mörkare hår!

Förlåt håret för allt jag utsätter dig för ;)

  
Skrivet av: Sanna
I   Blogg: http://scstenberg.blogg.se/

Sv: Man tycker blogg.se ligger skapligt efter för dom flesta bloggsidor har en iphone (även android) app för sina bloggar redan. Jag hittade ett inlägg från februari månad när blogg.se skrivit att dom hade kommit fram till en test app och skulle prova den. Borde inte dom vara klar nu tycker man?

Skrivet av: Lisa
I   Blogg: http://lisaivarssons.blogg.se/

Men knäppis!;)

Skrivet av: Anonym
I

Ja det finns alldeles för mycket fint :p

Ja verkligen kul med kalas :)



Hehe okej, vänta ska du se snart vill hon aldrig kliva upp :p Jag har det problemet med 3åringen, han vägrar kliva upp fast han skakar och ser ut som en smurf i ansiktet :p



Kul med ny hårfärg, är väl skönt med lite variation, själv är jag på tok för dålig på att slänga i lite färg i håret ibland även fast det skulle behövas :p

Skrivet av: Sanna
I   Blogg: http://scstenberg.blogg.se/

Sv: Jo, som själv själv skrev, det är nog omöjligt att komma hem och inte ha handlat någonting när man har varit där. :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: