Snygga jackan

I Tuva ♥,

"Nätshoppinggalen" som jag är så kan ju inte jag låta bli att köpa något som jag tycker är riktigt snyggt!
Så idag beställde jag hem denna super snygga jacka som Tuva ska ha på sig i höst :)



från H&M

Och eftersom H&M har kommit med sitt höst sortiment nu så passade jag på att köpa lite kläder som Tuva kan ha i höst också. De blev faktiskt en hel del om jag ska vara ärlig ;)

Vissa kanske tycker nu att jag beställer grejer hela tiden, och ja jag beställer mycket kläder. Jag tycker att handla på nätet är mycket smidigare och eftersom jag gillar H&Ms kläder bäst är de billigare att beställa än att åka till ex Gävle ;)

Nu blir det Allsång på Skansen och efter de Morden i Midsomer!


  
Skrivet av: jennie
I

Snygg!! Fanns den i 170? ;)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: