Fint i köket

I Vardagen ♥,
I helgen fick jag äntligen en ny och riktig köksfläkt! Så himla fint och bra blev det och jag är super nöjd!
Tidigare hade vi bara en stor ful kåpa och det satt typ som en badrumsfläkt direkt i muren, alltså inte ens en lampa ovanför spisen! Jag glömde som vanligt att knäppa en före bild innan det börjades riva..


Så här blev det :) Som sagt, jag är jätte nöjd! Den är en sån modell som
man drar ut så startar den och så stängs den av om man skjuter in den igen :)
Så nu är problemet bara att få väggen snygg där kåpan satt förr..

Sen har jag fått för mig också att jag vill byta köksluckorna ;) Jag har aldrig gillat ekluckorna som vi har nu och dom satt ju redan här när jag flyttade in.. Har hittat fina luckor på ikea som jag så gärna vill ha, men vi har ju inte ikea stommar så frågan är om dom kommer passa. Vi får kolla upp de där riktigt.



Luckorna som jag vill ha är serien Ståt från ikea och ser ut så här :)
Lite svårt att se kanske eftersom dom är vit.

Dream on..

  
Skrivet av: Eva
I   Blogg: http://evapetersson.blogg.se/

Absolut det ska jag göra.. men det är rätt mycket som händer nu. Kameran används febrilt till en massa annat ;) Givetvis ska ni komma och hälsa på :) Allt är bara bra :) Med er också förstår ja :) Kram

Skrivet av: Anonym
I

Klart du ska ha vita luckor. :)

Skrivet av: Elfi
I

Det blev väldigt bra med nya fläkten, och de va på tiden den fula kåpan kom bort.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: