Jag vet...

I Vardagen ♥,
- att jag är helt usel på att blogga just nu.
Men ska jag vara helt ärlig så har jag ingen lust heller.

Får i stort sett inga kommentarer alls och därför är det inte ens roligt, jag har börjat tröttna.
Kanke ska sätta lösen så jag får se vilka som är intresserade eller om alla bara vill snoka??

Mamma, Elfi, Berit och Jennie brukar kunna slänga in ett par ord ibland, men jag har fler läsare än 4st per dag!
Skärper ni er så skärper jag mig också. Men ni fyra behöver inte ta åt er =)

Så snälla låt mig veta vilka ni är, skriv en kommentar!

  
Skrivet av: evelina
I   Blogg: http://[email protected]

Hej hej, här är en som brukar läsa ibland. Vet inte hur jag hamnade på din blogg, men det gjorde jag på något vis och det blev så att jag fortsatte att titta in ibland:) är ju så roligt att läsa andra mammors bloggar! Hoppas allt är bra med dig och din söta dotter :)

Skrivet av: Madelene
I   Blogg: http://maddeluttten.blogg.se/

Det är Jimmy som sköter det där så vet inte exakt vad det kostar :p

Det är gratis dom 3 första månaderna och då har man MASSOR med kanaler :D

Men tror det landar på 350-400:-/månad sen men då är kortavgiften inräknad och på skit boxer fick vi den var tredje månad.

Boxer strulade för oss hela tiden och än så länge fungerar parabolen klockrent :D

Skrivet av: jennie
I

Ja du jag vet hur störande de är! Jag har haft några 100 som tittat in bara senaste dagarna och de är nog mest snok folk....

Skrivet av: sara
I

en gammal klasskompis är jag =)

Skrivet av: Lisa
I

Jag brukar allt skriva då och då jag med, sådeså!;))

Skrivet av: Linn
I   Blogg: http://dubbellycka.blogspot.com

Lilla jag kikar in nästan varje dag ;P

Skrivet av: evelina
I   Blogg: http://evelinagabriella.blogg.se/

Jaha där ser man, vad roligt :)

Ja här är det bara bra också, full rulle som vanligt :)

Ja hon blir så stor, tiden går så fort, man ser barnen utvecklas enormt dagligen och vill bara stanna tiden liite lite ;)

Det går fort med din lilla också kan jag tänka mig? :) Vart bor ni någonstans då?

Skrivet av: Erika
I

Även jag en gammal klasskompis...

Skrivet av: evelina
I   Blogg: http://evelinagabriella.blogg.se/

Haha men nu råkade jag skicka din kommentar till dig tror ja:P Va ju inte riktigt meningen men men ;)



Iallafall..

Det där med pratet kommer nog igång när du minst anar det o då går det säkerligen fort :) Min son pratade inte heller mycket i början, men när väl "spärren lossade" så gick det undan, nu babblar han på non stop istället ;)

Okej i Arbrå bor vi :)

Skrivet av: Elfi
I

Det är roligt med din blogg för då kan jag kika på Tuva på jobbet också så du får inte sluta skriva kram från Farmor.

Skrivet av: evelina
I   Blogg: http://evelinagabriella.blogg.se/

Ja det kan faktiskt bli tjatigt att höra mamma också fast man inte tror det :P Men när man hört mamma, mamma, mamma, mamma etthundraelva gånger om dagen så blir man lite trött haha ;)



Vad gör ni om dagarna då? Är du mammaledig än?

Skrivet av: Berit
I

Halloj Marie, fortsätt gärna, såååå roligt att se o höra vad Tuva har för sej, ja även ni så klart

kramar

Skrivet av: evelina
I   Blogg: http://evelinagabriella.blogg.se/

Okej spännande att skola in på dagis sen då:) Har du jobb som du ska tillbaks till då?



Jag har precis pluggat, blivit klar nu i juni så nu är jag mammaledig över sommaren och får försöka fördriva dagarna så gott det går så hoppas jag på att få tag på något jobb till hösten :)



Ska bli spännande! Annars är vi mest bara hemma å skrotar om dagarna. Du då?




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: