Välkommen sommar!

I Vardagen ♥,
Gud vilken värme!!
Tuva sover så jag har passat på att suttit ute och solat lite men måste gå in å svalka av mig en stund och dricka en massa vatten! Jag tycker de är jätte jobbigt såna här dagar då de är ap varmt ute, man kommer liksom inte undan värmen nånstans.. Ändå har vi tur att de faktiskt är lite svalare inne än ute iaf.
Det var ju lika varmt igår också.. (för den som missad det) ;)

Igår var mina kära vänner Lina & Emelie här och hälsade på oss! Vi ses aldeles för sällan så de var jätte kul att dom kom! Vi gick gymnasiet tillsammans i Sandviken och har inte träffas så många gånger sen studenten. Å fler gånger lär de väl inte bli heller snart eftersom båda två ska flytta. Emelie till Stockholm och Lina till London!
Idag fick Tuva prova sin pool för första gången och de verkade hon gilla :)
Plask & lek ♥



Sötnos ♥

Nej nu ska jag ta å gå ut i värmen en sväng igen innan Tuvis vaknar :)

  
Skrivet av: jessika
I   Blogg: http://blondinii.blogg.se/

ååh vad bra då, då kan jag vara lugn :D trivs hittills jag med, efter typ fem timmar med den ;P

Skrivet av: Elfi
I

Tuva ser verkligen ut att älska sin nya pool.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: