Facebook

I Vardagen ♥,
Som många kanske vet så har jag ingen facebook. Jag klarar mig väldigt bra utan en MEN jag märker att man inte alls hänger med vad som händer! Sen tycker jag det är väldigt dåligt när folk hela tiden hänvisar till facebook. Även för tex tävlingar mm.. Hallå, den som inte har någon då?! Vad ska vi göra? Vara helt avskärmad från allt som händer?

Tänk att hela människors liv ska vara helt besatt av en internet sida..
Vi som inte har någon lever tydligen ett annat liv.

Självklart tänker även jag tanken på att skaffa mig en ibland..
Just för att slippa känna sig utanför!

Men nej i dagsläget har jag ingen facebook och är stolt över att inte fallit för sidan!
Och läs noga nu: Jag överlever utan facebook!


  
Skrivet av: linn
I

tss...jag ska nog se till att du kommer med :p hur är det med tuvis?lea har feber , snorig och hostar...mycket!trök...dejt till veckan kanske?kräm

Skrivet av: Lisa
I

Men varför INTE facebook? Bara principvrång?;) Jag menar, en så stor del att världens befolkning har ju inte fel;)

Alla skulle överleva utan facebook. Det skulle alla utan internet, blogg osv. också som du faktiskt använder. Ofta. Och varför då inte bara skapa en facebooksida också och inte känna den där "avskärmningen" som du gör?

Samma sak som att i stort sett allt hänvisas till internet nu för tiden.

Alla, framförallt äldre är nog inte supernöjda över det heller och tycker dom överlever utan internet, men vill man hänga med så kanske man får anpassa sig till det som bevisligen är bra och funkar?;)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: