Å här står det still...

I Vardagen ♥,

Har inte så mycket tid till att uppdatera här så ofta nu.. Prioriterar väl andra saker istället :p

Ja vad händer här i familjen då? Jobbar/dagis på dagarna och kvällarna hinner man inte med känns de som. Man hinner typ bara hem fixa mat sen är det i stort sett läggdags för Tuva..

Imorse vaknade Tuva strax före fem så jag skickade för en gångs skull ner Hans-Ove för att ge henne nappen som ramlat ner på golvet. När han kom å la sig igen sa han att hon kändes varm.
Kl.06 ringde min klocka så jag gick ner. Gjorde mig ordning, mättade magen lite, borstade tänderna och plockar fram kläder till Tuva. Och när jag ska gå och väcka henne så känner jag - Jo hon är faktiskt väldigt varm! Tar tempen som visar 38,4 grader :( Tuva är som jag väldigt lågtempad så 38,4 är ganska mycket på henne de.


Min lilla feberdam ♥

Så de blev till å ringa dagis de å säga att hon inte kommer något idag.

Nu sover hon en sväng och jag sitter här och inte vet riktigt vad jag ska göra :p


Lite om vad som hänt den senaste tiden:

I helgen som var följde vi med Daniel, Mia & Ellen till deras stuga i Svabensverk. Hade ganska mysigt faktiskt trotts allt. Eller hur Mia? ;)
Karlarna drack alkohol, barnen lekte och vi mammor fixade mat och passade barnen typ :p
På lördagen hade dom som har stugor där lyskväll runt dammen. Väldigt mysigt var det :) Vi hade våran husvagn med oss och påvägen hem på söndagen så lämnade vi av den för vinterförvaringen i Kammahav. Skönt att den är iväg körd iaf så slipper man tänka på det!


Tuva & Ellen


Det fanns mycke roligt att göra ♥


Sen ramlade Tuva av traktorn å då blev hon jätteledsen ;)


Tuva älskar små sulkyvagnar och som tur var så hade Ellen en sån där ;) Sen verka hon tycka att Molly såg ensam ut så hon gick och gjorde henne sällskap lite

I måndags var det en karl här och installerade canal digital till oss. Vi hade boxer innan och de har jag blivit galen på! För de har hackat på alla kanaler utom svt1/2. Och hur ofta kollar man på dom då?! Så nu funkar tv:n kanon utan en enda hackning :D Så skönt att kolla på tv utan att bli förbannad jämt! Haha! Som tur är så kollar vi inte så överdrivet mycket på tv..

Sen så förlängde jag mitt halebop abonnemang i söndags för Jens ville köpa min gamla mobil. Den här gången blev det en vit Samsung Galaxy S II. Trivs väldigt bra med den, hade ju en Galaxy Ace innan och dom verkar vara ganska lika förutom att allt är mycket bättre på nya ;) Mycket snabbare, bättre kamera och nya android bla.


De var den uppdateringen de.. Säkert dröjer de nog till nästa gång ;)

  
Skrivet av: evelina
I   Blogg: http://evelinagabriella.blogg.se/

Ja dom är superfin, och kanonpris var det också nu, men som sagt det skulle ju bli julklapp, jag är kass på att vänta ;)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: