Lilja Hansson

I Lilja ♥,
 
♥ Onsdagen den 17:e april kl.09:22 föddes vår Lilja ♥
Hon var 53 cm lång och vägde 4040 gram.
 
Förlossningen gick väldigt snabbt och bra!
Mina krystvärkar kom redan i bilen och vi hann bara vara inne på förlossningen
i 5 minuter innan hon kom ut ♥
 
Så nu har vi två prinsessor här hemma, Tuva är så stolt över sin lillasyster :)
 
Lilja är verkligen en snäll bebis som är nöjd för det mesta. Ammningen fungerade sådär redan från början eftersom hon somnade så fort vid bröstet och fick inte i sig tillräckligt. Så vi fick börja ge henne tillägg efter varje måltid och det fungerade bra och hon går nu upp i vikt igen. Ska till bvc på måndag igen så då hoppas jag att hon nått födelsevikten :)
 
Jag ammar henne bara ca 2-3 gånger/dygn nu sen får hon ersättning. Hon är nöjd med det och det känns ok för mig därför har jag valt att göra så.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: