Måste hålla igen!

I Vardagen ♥,

Idag är jag så sjukt sugen på choklad!! Fasen va gott de skulle va med en chokladkaka, tur ja inte har nån hemma.. Haha!

Har dragit ner en hel del på godis ätandet sen Lilja föddes.. Jag har inte slutat äta de helt men gör så gott ja kan ;)

Väger idag ca 3-4 kg mindre än vad jag gjorde när jag skrev in mig hos barnmorskan i augusti. Det känns bra!

Just nu sitter jag ute på altan och matar Lilja. Tuva går sista dagen som "heltidare" på dagis idag, på tisdag börjar hon vara där bara 3 timmar/dag. Får väl se hur det kommer gå för henne som älskar att vara där å leka med sina kompisar :) tur det blir sommar nu så hon kan vara mycket ute å leka här hemma :)

Har förresten beställt en studsmatta åt henne också. Skulle dröja upp till 2 veckor sa dom på jysk att få hem dom men nu har dom veckorna gått utan att vi hört något. Så hoppas dom får hem dom snart :)


  
Skrivet av: mamma
I

heja heja gumman :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: